Вместо представяне

My photo
Аз съм отявлен епикуреец, всеяден четолюбец, преоткрил се гурман - повече дегустатор, Дон Кихот, заклет романтик, работохолик, киноман със заложби на кинокритик. И още: свръхемоционална, истинска, пишеща! Четете ме, съдете ме, но и ме усещайте! Защото аз съм повече чувство, отколкото разум, повече душа, повече от това, което този свят иска от мен, и много по-малко!

Sunday, January 27, 2013

Два НОВИ МНОГО обещаващи сериалa: The Following и Banshee! Да ги гледаме заедно!





Аз съм заклет ловец на сериали, ама от тези, които не стрелят по зайци, гълъби, яребици и прочие незначителна фауна, а дебнат за едър дивеч! Случвало се е да сваля 20 заглавия и след първите 20 минути от първите епизоди 100 % от „урожая” отива в кошчето за боклук!
Затова когато уловя на мушката нещо, което си заслужава, най-хубавото е, да споделя чакането с приятели!
Вчера докато се разхождах из обраслия с предложения филмов лес, имах късмет като на начинаещ комарджия!

  

The FollowingWAW, какъв пилотен епизод! 


Интригува, Хипнотизира, Обещава, Задължава да чакаш с нетърпение всеки следващ!
Брилянтен и харизматичен професор по литература, оказал се сериен убиец, създава по интернет чудовищно по размерите си движение от последователи, които действат вместо него навън, докато той чака смърната си присъда в затвора...
Познайте кои двама са спечелили за главните роли - Kevin Bacon и James Purefoy – Марк Антъни от любимия ми HBO сериал – Рим.

Няма и нужда от коментари! С първия полет излитате право в космоса – на дълго отглежданите си очаквания за нов, вълнуващ сериал!



Banshee



Вторият: Banshee,  за пръв път съм раздвоена и без фаворит, когато трябва да избирам само между два претендента за вниманието ми. От автора на „Истинска кръв”, новият сериал на Синемакс има всички заложби да се нареди в класациите, на критиците, и на зрителите, в моята твърдо.
Екшън, крими интрига,  насилие, любов в един сюжет, който печели безусловно вниманието ви от първата минута. Бивш затворник, гениален крадец, успява да открадне самоличността на убития случайно нов шериф на малкото градче Banshee, Пенсилвания и заживява нов живот ..от другата страна на закона, но не съвсем! Не само нашият човек живее в Banshee под чужда самоличност...Останалото – ще разберете сами! Много преплетени интриги и отворени вратички за много повече! 
А кой, кой е в главната роля на шерифа- престъпник! Още една перфектна изненада за дамите, а и за господата с вкус, предполагам! Antony Starr от ! Щур късмет ....
Щур късмет имах вчера със сериалите! С един удар – два заека!




No comments:

Post a Comment