Вместо представяне

My photo
Аз съм отявлен епикуреец, всеяден четолюбец, преоткрил се гурман - повече дегустатор, Дон Кихот, заклет романтик, работохолик, киноман със заложби на кинокритик. И още: свръхемоционална, истинска, пишеща! Четете ме, съдете ме, но и ме усещайте! Защото аз съм повече чувство, отколкото разум, повече душа, повече от това, което този свят иска от мен, и много по-малко!

Thursday, January 31, 2013

The Chef – Жан Рено в една очарователна френска комедия – реверанс към добрата кухня!


Скоро се вихрих на тема : Обичам всичко италианско,  в същия прозападен натюрел мога да пословоблудствам на тема Обожавам всичко френско, но ще се въздържа и ще кажа  само: Френското кино ми е любимо!
Тепърва ще споделя с вас това мое пристрастие с очарователно „р”, но ще започна от нещо неангажиращо, свежо, елегантно,  вдъхновено от гурме – генетичния код на френската кухня.
Представете си парижки ресторант, маса с колосана бяла покривка, сребърни прибори,  галантен сервитьор с преметната през ръка кърпа, готов да налее в празната ви чаша превъзходно Бордо! Пристига ордьовърът. Останалото е ....мълчание, естетско съзерцание, гурманска нирвана и удоволствие........
В този момент вратите на кухнята се отварят и в салона влиза самият той – създателят на блюдото, чието съдържание се каните да превърнете в усещане... Това не е ли Жан Рено? Самият той, Дами и Господа – в главната роля на The Chef!

Жан искри във всяка роля като отлежало френско вино в кристална чаша и може да превърне всяка лента от миш маш в изискан рататуй!
Отдавна не  съм се наслаждавала така на атмосфера, диалози, екранна спойка между двамата главни герои.
Филмът ще ви напомни по закачлив и шармантен начин "Рататуй", "Крилце или кълка" и със сигурност още за някой кулинарна кинокласика...
Кариера и лични отношения са забъркани в класически, с иронични елементи на молекулярна кухня, лежерен комедиен шедьовър!

От филмите, които няма как да не харесаш – като пухкаво, въздушно шоколадово суфле за десерт след ден, в който си консумирал парче пица!
 
Ще се се наслаждавате на всяка хапка и глътка от тази чаровна лента, ще искате допълнително, а в устата ви ще остане усещане за нещо френско, изтънчено,класно, епикурейско. И един узрял с годините Жан Рено, чийто отлежал чар е опияняващ като карамел върху крем брюле!

No comments:

Post a Comment